onsdag, juli 22

Lugn och ro

God middag!

Äntligen lite lugn och ro efter en veckas stohej.
Först var min frus syster med familj och hälsade på. En drygt treårig dotter som är mer vild än tam, men väldigt rolig.
Därefter var min fru och jag i mitt föräldrahem Totebo och hälsade på.
Men nu är jag hemma och kan slappna av och påta lite med hemmet.

Sitter och fundrerar lite på vad jag vill ha in i handlingsprogrammet inför fullmäktigevalet 2010. Följ gärna min blogg under hösten och det kommande året inför valet 2010.
Ni är också som sagt välkommna att lämna förslag till mig på kandidater till detta val. Se mer om detta på vår "Centerkretsen i Åtvidaberg" hemsida.
Det finns länk dit om ni besöker centerpartiet.se

Nu dags för lunch, sen skall jag ut i trädgården.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar