onsdag, juni 3

Arg!

God morgon!

idag är det inte någon god morgon.
Jag har aldrig varit för att sabotera eller förstöra, jag tycker det är ett slöseri med tid.
Men det tycker visst inte någon/några som bor i Björsäter.
Vi satt upp en tavla med politisk information i Björsäter i måndagskväll. En bild på Lena Ek samt en till affisch. I går på dagen när jag kom hem var den redan sönderriven, men bara i ett hörn. Idag när jag åkte till jobbet var den helt förstörd.

Jag vet att det skulle vara 100% ren tur om den skulle klara sig. Men att den inte skulle få vara i fred längre än en dag det trodde jag inte om Björs-borna.
Jag har alltid tyckt och kommer alltid att tycka att förstöra saker då fattas det något i den personens huvud. Ungdomar behöver aktiveras, det behöver även vuxna, men det är ingen orsak till att förstöra.

Skärpning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar