måndag, september 7

Höstupptakt

God middag!

Vi hade höstupptakt igår. Grillkväll mm.

Gerd Johansson var och pratade om kyrkovalet.
Kvällen resulterade i att jag vädjar till er att gå och rösta!!!

Det jag fick höra besannade mina farhågor om sverigedemokraterna.
Det de vill uppnå med detta val mm. De ser kyrkovalet som en språngbräda in till riksdagen. Går de bra i kyrkovalet så får de uppmärksamhet som kan hjälpa dem i valet 2010. Dessvärre så finns risken att det går deras väg. För de som har sympatier med dem går och röstar. Detta gör att vi som inte vill ha in förlegade synsätt som deras i riksdagen måste gå och rösta även till detta kyrkoval. Helst ser jag självklart att ni röstar på Centerpartister, men har ni sympatier med andra i alliansen eller till och med de rödgröna så, Gå och Rösta.

Jag tror inte på att tiga om detta främlingsfientliga hot mot demokratin. Det gäller att ta debatten emot dem och bevisa att de har fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar