måndag, maj 11

Slut på partistämman

God eftermiddag.

Jaha då var man tillbaka i vardagen igen. Det är bara att ligga i och jobba. Det var riktigt trevligt och utvecklande att vara på stämman. Trots att jag faktiskt ej var uppe i talarstolen så känner jag att jag var delaktig i allra högsta grad. När man sitter där och röstar och det bara blir en röst som avgör då är det spännande. Dessvärre gick det beslutet åt fel håll enligt min mening. Det var många kniviga frågor som togs upp men alla löstes, inte alla beslut blev rätt enligt mig, men lite kompromissande blir det alltid. Jag vet att om vi får förtroende att regera vidare efter 2010 så kommer företagandet och miljön att prioriteras högt. Desto fler som röstar på oss ju mer av våra idéer kan bli verklighet och desto bättre kommer Sverige att gå. Så rösta på Centern för ett mer öppnar, miljövänligare och företagsamt Sverige.

1 kommentar: