måndag, maj 4

Ny månad nya bravader

God eftermiddag.

Ja då var vi inne i sköna maj. Om några dagar skall jag på riksstämma. I helgen har jag läst igenom alla yttranden från partistyrelsen. Varje yttrandeområde slutar med punktsatser om vad Centerpartiet vill, många bra punkter. Det finns några reservationer som är väl värda att stödja också.
Jag fyller år på lördag. Det blir spännande att deltaga på banketten denna kväll, trots att mina kära inte är med så blir det väl en trevlig kväll hoppas jag.

Jag har kompletterat mina inköp till trädäcket under helgen. Det blir att börja bygga nästa vecka tror jag. Denna veckas kvällar känns som om det blir fullt upp. I kväll skall jag till Åtvid och se ÅFF mot Jönköping Södra. Heja ÅFF. Grymt bra spel mot Landskrona de hade i torsdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar