fredag, augusti 13

LO´s smutskampanj

God kväll.

Läste om LO´s kampanj idag. Att en organisation som LO kan få ägna sig åt smutsiga kampanjer det trodde och visste jag inte. Jag trodde att det var en intresseorganisation som värnade sina medlemmars intressen. Men de visar tydligt med sin smutsiga kampanj att de skall göra allt för att vänsterkartellen skall ta över regeringsmakten.

Jag kan inte tänka mig att alla LO-medlemmar röstar på något parti ur vänsterkartellen. Jag tycker att alla LO-medlemmar skall fundera på om de vill betala en medlemsavgift som stöttar vänsterkartellens smutsiga kampanjer.

Gå in på länken nedan för att se deras smutsiga kampanj.
http://www.lo.se/home/lo/home.nsf/unidview/8DC262C85C41A8F4C125777E0027549B

Jag antar att LO´s medlemsantal kommer att sjunka efter detta missbruk av medlemsavgifter. Det är bara att hoppas att stödet för vänsterkartellen också sjunker när svenskarna får se vilka smutsiga kampanjer de ger sig in i.

Jag tänker rösta på alliansen och Centerpartiet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar