tisdag, augusti 25

Vecka 35

Hej!

En kort beskrivning av denna vecka.

I går var det ärendeberedning inför kommunstyrelsen.
Som jag tidigare har skrivit så kommer vår motion om "Giftfri Kommun" upp på nästa KS.
Mer info om den kommer under nästa vecka.

Senare på kvällen var jag och gästade Gärdserums Centeravdelning för att prata lite om vad som händer och sker i politikens Åtvidaberg.
Tack alla närvarande för en trevlig kväll.

I morgon onsdag är det styrelsemöte i RKHF Kopparsvanen. Då skall vi få en rundvandring på området. Det ser jag fram emot.
På eftermiddagen är det Kommunfullmäktige. Då skall bland annat Biblioteket debatteras. Ni vet redan var jag och Centerpartiet står i den frågan.
På kvällen kommer jag att delta i Centerpartiets Kommunala Sektion. Denna gång är mötet i Åtvidaberg.
Rapport från alla dessa aktiviteter kommer senare.

Nu inläsning av miljöutredningen gällande Biblioteket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar