söndag, maj 18

Familjetid

I dag har vi varit på andra sidan Roxen och umgåtts med en annan barnfamilj.
Det är alltid god mat, trevligt umgänge och Molly leker för fullt. Fint väder var det ju fram till lunch också.

Igår var vi och ett par vänner på Kolmården. Det var varmt!
Mycket motion och titta på djur blev det.
Mollys favoriter är nog delfinerna.

Det har med andra ord varit en skön helg tillsammans med familj och vänner.

Nu är det dags för en ny vecka med mycket arbete på jobbet samt med en miljönämnd på tisdag eftermiddag.

I kväll skall jag åka sista vändan med mina "brev", det bär av mot Fröjerum mm.

För mig blir det att sätta upp affischer i Björsäter, om vi får hem dem i tid, annars blir det inget speciellt kampanjande i veckan.

Jag kommer lägga in några inlägg här och hoppas att alla Centerpartister går och röstar i helgen samt att jag har övertygat fler av er att Centerpartiets politik är den rätta för ett miljövänligt EU.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar