onsdag, maj 14

Styrelsemöte i bolagen

Igår var jag på styrelsemöte i bolagen, ÅVAB och ÅRAB.
Det är möten som brukar präglas av effektivitet då vi skall hinna med båda bolagen på en förmiddag.
Jag tycker det fungerar riktigt bra.

I går kväll var det också dags för en ny tur att åka runt och lägga i brev i postlådorna.
Med några få glömda lådor (det finns det säkert) så har hela Björsäter, Yxnerum samt Värna med omnejd fått ett brev i sin postlåda.
Jag skall ta en tur mot Fröjerum och sen ta några lådor till mot Borkhult sen anser jag mig klar.
Åtvidaberg och Grebo får jag se som övermäktigt för mig att ge mig på. Det är många lådor där :-).
Södra kommundelen överlåter jag, till mina kära Centerkollegor som bor där, att påminna de boende om EU-valet.
Jag hoppas de får nyss om denna blogg genom andra kommunikationsvägar.

Det är studiedag på förskolan idag.

Så nu skall jag ut och spela lite fotboll med Molly.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar