torsdag, augusti 14

Forts Centerpartist

God kväll

Nu sover Molly så nu är det dags att fortsätta där jag slutade i tisdags.
Gårdagskvällen bestod av fotboll på Kopparvallen. Ett rättvist resultat måste jag väl säga.

Tredje punkten "Hela Sverige skall växa", eller om ni så vill för att knyta an till min första punkt, människor skall kunna bo, leva och verka i hela landet. Alltså alla skall ha lika möjligheter var man än bor eller verkar.
Sveriges landsbygd har stor potential. Centerpartiet vet vilken kraft som finns om hela landet ges chansen. Det är därför Centerpartiet arbetar för att skapa världens modernaste landsbygd.
Det är därför mitt hjärta slår för Centerpartiet.

Till sist en kort punkt fyra.
Centerpartiet vet att man kan kombinera tillväxt med miljöansvar.

Okej, jag är övertygad än en gång.

Hoppas mina enkla inlägg kan övertyga någon mer om att vi behöver ta mer ansvar för miljön samtidigt som vi skall ha ett av världens bästa länder att leva i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar