torsdag, april 9

Lite deppigt.

God morgon!


Eller är det verkligen det? HV fick nöja sig med silvret igår. Som född smålänning så är hjärtat med HV. Lite ledsen över det som hände igår men vi får väl se oss slagna av ett bättre lag. Men Stefan Liv, vilken kung. Jag kan bara känna beundran över hans spel. Hoppas på bättre lycka nästa år.

Jag jobbar som kalkylator på ett byggförtag. I går fick jag ett tilldelningsbeslut på ett projekt som jag räknat på. Ett negativt, vi fick ej jobbet. Det som gladde mig inför natten var dock att vi och ett annat företag låg på samma nivå. Det företag som tog jobbet låg långt under. Efter självransakning så kan jag inte förstå hur de skall få jobbet att gå utan förlust.



Under påskmarknaden i Åtvid kommer vi från Centerkretsen att stå och sälja klöverlotter samt prata med medborgarna om det politiska läget i Åtvid o i Sverige. Jag ser gärna att många kommer och ställer frågor och pratar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar