onsdag, september 24

Tack alla!

God kväll.

I dag var jag på kommunfullmäktige. Det var inte många ärenden som avhandlades men det var intressant ändå.
Det var några som tackades av.
Utan att vara för Centerfärgad kan jag med gott samvete säga att Sören Söderströms tal var klart bäst och känslofyllt. Sören är mycket duktig att uttrycka sig både i tal och skrift. Det är en mycket duktig politiker som i dag gjorde sitt sista fullmäktige. Det blir en utmaning för oss som skall ta över efter Sören.

Så vill jag säga ett stort TACK till alla som kryssat och röstat på mig i valet till kommunfullmäktige. Jag fick hela 65 kryss vilket ger cirka 10 % och därmed är jag inkryssad till kommunfullmäktige.

Nu återstår att se vad som händer och hur politiken i Åtvidaberg formar sig.
Återkommer när jag vet mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar