onsdag, september 8

Personvalskampanj

God eftermiddag!

Det blir en liten personvalskampanj för mig inför valet.
Jag skall under kvällen åka runt i Björsäter med omnejd och lägga min (folder) samt en penna i alla brevlådor. Hoppas att fler hittar hit till denna blogg efter detta samt att alla läsare får en klarare uppfattning om vad både jag och Centerkretsen i Åtvid vill göra för att ta kommunen framåt.
Ni kan även, som jag skrivit om tidigare, gå in på länken nedan för att se vad jag tycker i vissa frågor samt att ni kan göra testet och matcha era svar med mina.
Hoppas att vi tycker lika!
http://valpejl.se/kandidat/45147/Joakim_Magnusson

Ni kommer även åt vårt, Centerpartiet i Åtvidaberg, handlingsprogram på länken nedan.
http://old.centerpartiet.se/templates2/Page.aspx?id=73122

Rösta på Centerpartiet.

Jag finns som nummer 5 på Centerpartiets lista till kommunfullmäktige samt som nummer 19 på listan till riksdagen.
Tack för just Ditt kryss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar