söndag, september 19

Rösta på Centerpartiet!

God eftermiddag!

Nu har jag kämpat med lite gräsklippning och andra vinterförberedande sysslor.

Nu blir det lite tid i soffan innan jag skall till vallokalen i Björs och rösta. Efter jag har röstat far jag vidare till Centerpartiets valvaka i Åtvid. Hoppas på en trevlig kväll och natt som leder till att Centerpartiet gör ett bra resultat både på riksdagsnivå och i Åtvid kommun.

Ni som ej har röstat än, tänk igenom ert beslut noga. Vill ni ha en politik som ger arbete och med en miljöpolitik värd namnet, då skall ni rösta på alliansen och då helst på Centerpartiet. Med ett starkt Centerparti får vi ett politiskt styre som värdesätter landsbygden.

Vill ni att Sverige åter skall falla in i ett bidragssamhälle skall ni rösta på vänsterkartellen och vill ni att Sverige skall bli utskrattat av resten av världen och skall förfalla totalt skall ni rösta på (Sd).
Hoppas ni är så förnuftiga att ni röstar på alliansen. Då får vi en stark regering som kan föra Sverige vidare på den lyckosamma inslagna vägen.

Rösta också på Centerpartiet i kommunfullmäktigevalet i Åtvid. Då får ni ett borgligt och liberalt parti som kommer arbeta för att vi skall ha en levande landsbygd och en bra välfärd.

Jag finns som nummer 5 på listan till kommunfullmäktige och som nummer 19 på riksdagslistan.
Tack för just Ditt kryss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar